THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
melaka, melaka
azzu x cantik tp comel tu buley ler,x ske marah...happy go lucky orng nyer..pendengar masalah atau cerita yang baik..open minded...penyimpan rahsia yg bagus...hihihi... wee~ ^-^

Sunday, April 26, 2009

post by nina ninot....



siti zulaiha binti bujal!!


adoi,sper tu,,klas kiter ada dak baru agy kerw?hmm,azu x manyak ckp an mse 1st msuk klas agro 2 uw,,so,nina decide azu mcm not da kind of people dat leh msuk ar ngn nina pnya attitude,,agagaga~azu2,,then azu start dok blkang tmpat dduk nina,,we started to talk,,Bla,bla,bla,bla,bla,,ha!!sblum nina terlupa,izinkan r nina m'ucapkan terima kasih yg b'bnyak pd azu sbb support nina di waktu2 nina down dlu,,she's a great person,although a bit childish sumtimes,,ngee~ampun!!hmm,azu sumtime quite often get caught wif ur emotion,n a little taken back 2 share things wif sum1 she didnt reli knows lorr,,tu pndapat nina lorr,,i might be wrong an??hmm,,she's quite a supporter,,dat's her cool attitude,,tp,she's maybe a hot temper jgk kowt??!!azu slalu gak r gadowh ngn daing uw an,smpai nk bersilat2,,adoyai!!xphm dah,,hmm,,manja pown leh thn gak lorr,,n 1 thing yg nina ingt,azu kata azu jnis kalu azu kata azu x mau,then it's a fullstop indeed,,x pyh ssh nk beta2 lorr,,we hav a good time together as a classmate an though as a fwen maybe quite krg lorr,,huhu,but i appriciate dat a lot,,it's an honour 2 hav u as a fwen cyunk,,bout ur life gosssssip wif yus uw??no komen lorr,,i know bout it tp it's best 2 leave da matter alone,,hak3~hope azu find ur soulmate,n being luv by sum1 dat reli care 4 u,,nina xmau azu sedey2 agy keyh,,be urself,n besh of luck in whatever u do in life babe!!




p/s:she's quite cute,isnt she??
dont blush cyunk!!u r a cutie,,

Cinta....
Cinta tidak mampu berdiri tanpa sayang..
Tanpa sayang siapalah cinta...

Sayang..
Tanpa cinta...
Sayang masih lagi mampu untuk berdiri dengan sendiri...

Sayang dan cinta...
Siapalah cinta tanpa sayang...
Sayang umpama jambatan untuk mencapai puncak cinta..
Tanpa sayang siapalah cinta...

Sayang umpama benih yang subur..
Cinta umpama bunga yang berkembang mekar dengan harumnya..
Tanpa benih manakan dapat bunga...
Tanpa sayang siapalah cinta..

Cinta boleh dipupuk melalui sayang...
Kerana sayang datang terlebih dahulu sebelum cinta...
Sayang adalah kunci segala-galanya...
Dalam setiap hubungan itu sayang adalah tunggak utama...
Sayang adalah kunci segala-galanya...


SIAPALAH CINTA TANPA SAYANG...
APA ADANYA PADA CINTA TANPA ADANYA SAYANG...



Fikir-fikirkanlah...sejauh dan sedalam mungkin..gunalah akal bukan perasaan untuk berfikir..gunakanlah mata hati untuk melihat dan menilai..



Salam sayang...
Siti Zulaiha Binti Bujal

I'm proud to be a MALAYSIAN...

Detik-detik Kebangkitan Malaysia di Mata Dunia
Kebolehan Negara Dipimpin Mengikut Acuan Sendiri
Negaraku,Malaysia telah mencapai tahap yang amat membanggakan dari segi kemajuan ekonomi,sosial,politik,pentadbiran,komunikasi dan lain-lain lagi.Kemajuan ini terbina oleh hasil usaha gigih pemimpin-pemimpin yang terdahulu dan sekarang yang tidak pernah kenal erti jemu serta tabah dalam menghadapi segala kesulitan.Keupayaan para pemimpin negara dalam mentadbir negara mengikut acuannya sendiri amat aku kagumi.Formula yang digunakan untuk mentadbir negara ini telah mendatangkan hasil yang perlu disyukuri oleh semua pihak. Di bawah ini adalah bukti-bukti bahawa negaraku yang kucintai ini telah membuka mata dunia akan keupayaan serta kepakaran negaraku dalam pelbagai bidang.
[Bukti Pertama]Kepakaran dari segi pembuatan kereta dan motorsikal Pada dekad 80-an,Malaysia merupakan sebuah negara yang baru pulih daripada kegawatan ekonomi dan masih berada di dalam kalangan negara membangun dunia.
Pelbagai usaha dilaksanakan untuk menjadikan Malaysia sebuah negara industri.Dr. Mahathir yang ketika itu menjadi Perdana Menteri Malaysia telah bercita-cita untuk mengeluarkan kereta buatan sendiri.Cita-cita beliau telah menimbulkan perasaan tidak yakin dan ragu-ragu di kalangan rakyat.Ini kerana pada masa itu,kepakaran Malaysia dalam bidang pembuatan kereta amat terhad.
Bagi mengatasi masalah kekurangan kepakaran,Malaysia telah berkongsi pengalaman dengan negara Jepun bagi mengeluarkan kereta sendiri.Perkongsian kepakaran ini telah membuahkan hasil.Pada tahun 1985,maka muncullah kereta pertama negara yang diberi nama Proton Saga.
Kewujudan Proton Saga yang dipertontonkan kepada umum melalui kaca televisyen serta media-massa yang lain,telah membuka mata rakyat bahawa Malaysia mampu mengeluarkan kereta buatan sendiri.Ramai orang berasa kagum dengan kejayaan Dr. Mahathir merealisasikan kereta buatan Malaysia itu.
Hingga kini negara telah mengeluarkan pelbagai jenis kereta Proton Saga yang diberi nama seperti Iswara,Satria,Perdana dan Wira.Kejayaan ini membanggakan rakyat Malaysia.Selain itu juga Malaysia telah mengeluarkan motosikal buatan sendiri yang diberi nama Kriss dan Jaguh.Pencapaian Malaysia mengeluarkan kereta dan motorsikal sendiri telah membuka mata dunia akan kebolehan rakyat Malaysia itu sendiri.
[Bukti kedua]Dasar penswastaan dan persyarikatanBagi mengimbangi ekonomi negara dengan rakyat,dasar penswastaan dan persyarikatan telah dilaksanakan.Dasar penswastaan ini penting untuk menjadikan sesuatu perkhidmatan menjadi lebih baik dan tidak perlu bergantung dengan kerajaan.Contoh badan-badan perkhidamatan yang telah diswastakan ialah Jabatan Tenaga Nasional yang kini dikenali sebagai Tenaga Nasional Berhad,Jabatan Telekom Malaysia yang kini dikenali sebagai Telekom Malaysia,Permodalan Nasional Berhad dan lain-lain lagi.Dasar penswastaan dan persyarikatan ini secara tidak langsung memberi peluang kepada rakyat untuk mentadbir sesuatu organisasi dengan lebih cekap,cepat dan efisien.Secara tidak langsung,dasar ini memberi keyakinan kepada rakyat untuk mentadbir dengan lebih baik setanding dengan negara-negara lain.
[Bukti ketiga]Kampung global
Abad ke- 21 menjanjikan permintaan dan cabaran yang tinggi dalam bidang telekomunikasi.Pembangunan prasarana telekomunikasi negara dianggap memasuki era kritikal terutamanya ketika Malaysia sedang memperkemaskan diri sebagai pusat teknologi maklumat yang canggih.Melihat kepada keupayaan dan keberkesanan telekomunikasi tersebut,Malaysia sendiri telah mewujudkan Koridor Raya Multimedia (MSC) kira-kira empat tahun yang lalu.MSC diharap dapat menjadi jambatan global yang menghubungkan negara kita dengan era maklumat.Putrajaya yang baru dirasmikan oleh Perdana Menteri pada Julai 1998 beroperasi sebagai kerajaan elektronik yang menghubungkan terus dengan negara ASEAN,Amerika Utara,Eropah dan Jepun.dalam sistem perkhidmatan awam juga turut mengalami penyusunan semula dengan membolehkan setiap warganegara berinteraksi secara langsung dengan kerajaan.Agensi-agensi kerajaan secara langsung melalui kemudahan Teknologi Maklumat.Pembinaan pusat Bandaraya Pintar (CyberJaya) dan Pusat Pentadbiran Negara di Putrajaya,Dengkil,Selangor amat tepat pada masanya ketika negara menuju ke alaf baru.Ia adalah sebahagian daripada projek Multimedia Supercorridor (MSC).Antara objektif penubuhan MSC ialah ianya sebagai pusat teleperubatan elektronik,sekolah bestari,pusat pembangunan dan penyelidikan,pusat pemasaran tanpa sempadan dan tempat penggunaan kad pintar.Bangunan Kuala Lumpur City-Centre (KLCC) yang ada sekarang menjadi penghubung di antara bandar Kuala Lumpur denagan Cyberjaya di Dengkil,Selangor.Untuk memajukan sistem komunikasi penyiaran radio televisyen negara ini maka wujudlah Menara Kuala Lumpur .Menara ini adalah bangunan tertinggi Asia keempat dunia.Ketinggiannnya ialah 421 meter.Fungsinya sebagai stesen transmisi bagi telekomunikasi kita.Pembinaan Menara Kuala Lumpur di atas Bukit Nenas dirasakan amat penting oleh pemimpin negara iaitu Dr. Mahathir.Beliau merasakan bahawa pada masa depan rakyat memerlukan kepantasan dari segi komunikasi.Pencapaian kemajuan sesebuah bangsa diukur berdasarkan kepada penguasaan teknologi seperti maklumat.
Kini rakyat Malaysia boleh berbangga dengan kemajuan yang telah dicapai.Rakyat Malaysia tidak perlu berasa rendah diri dengan negara lain kerana negara kita setanding dengan negara maju dan perlu diiktiraf oleh mereka sebagai yang terbaik.Ini bukanlah perkara untuk menunjuk-nunjuk tetapi adalah sebagai dorongan untuk rakyat Malaysia bahawa mereka sekarang boleh melakukan apa sahaja untuk berjaya.Syabas!!
Kebolehan rakyat Malaysia dalam pelbagai bidang
Sekarang rakyat kita perlu berbangga dengan diri kita sendiri bahawa kita adalah rakyat yang boleh berjaya dalam segala bidang jika diberi peluang.rakyat kita sekarang boleh berdiri sama tinggi,duduk dama rendah dengan bangsa-bangsa lain di dunia.
Buktinya lihatlah para pemimpin kita,Dato’ Seri Dr. Mahathir yang begitu lantang menyuarakan pendapat yang bernas di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu(PBB).Kebanyakan pemimpin-pemimpin dunia kagum dengan keberanian pemimpin kita ini.
Bukti lain pula ialah kebolehan rakyat Malaysia dalam pelbagai bidang.Contohnya beberapa anak Malaysia telah berjaya menaiki gunung yang tertinggi di dunia iaitu Gunung Everest.Nama-nama seperti Magendran dan Mohandas adalah tersenarai dalam buku lipatan sejarah negara.
Adik beradik Read tidak kurang hebatnya apabila berjaya menawan Kutub Utara.Kesejukan yang tidak terhingga dapat diharungi dengan tabah oleh adik-beradik Read ini.
Datuk Azhar Mansur juga tidak kurang hebatnya.Pelayaran beliau mengelilingi dunia secara solo melambangkan disiplin yang tinggi di kalangan rakyat Malaysia.Pelayaran Datuk Mansur ini patut menjadi contoh kepada generasi sekarang dan masa depan untuk mendisiplinkan diri dengan lebih baik lagi dalam melakukan sesuatu perkara untuk berjaya.
Kesimpulannya kita mestilah berfikiran positif,kental,berdisiplin dan menyerahkan takdir kepada Tuhan apabila telah berusaha dengan bersungguh-sungguh.Kita tidak perlu merasa kecewa apabila gagal dalam sesuatu perkara tetapi berusaha dengan lebih gigih lagi untuk menjadi bangsa yang maju di dunia.
Teruskan usaha,pasti berjaya!!
Malaysia Boleh!!!!
Saya anak Malaysia!!!!!!!

maksud singkatan AKUM/A'KUM....


Maksud singkatan " A'kum"Assalamu'alaikumUntuk renungan bersama :Janganlah kita menggantikan perkataan "Assalamualaikum"dengan "A'kum" dalam sms atau apa sekalipun melalui tulisan.Jika perkataan Assalamualaikum itu panjang,maka hendaklah kita ganti "Salam" iaitu sama makna dengan Assalamualaikum.Sesama lah kita memberitahu member-member yang selalu sangat guna shortform A'kum dalam sms ataupun email.Perkataan 'AKUM' adalah gelaran untuk orang-orang Yahudi & orang bukan yahudi yang bermaksud 'BINATANG' dalam Bahasa Ibrani.Ia singkatan daripada perkataan 'Avde Kokhavim U Mazzalot' yang bermaksud 'HAMBA-HAMBA BINATANG DANORANG-ORANG SESAT'.Mulai sekarang jika ada orang hantar shortform "A'kum", kita ingatkan diaguna "Salam" karena salam ialah dari perkataan Assalamualaikum. Semoga ada manfaatnya.
RENUNG-RENUGKAN LAH WAHAI
SAHABAT-SAHAT KU YANG TERSAYANG....

nak jadi jururawat!!!!

hmm....sebenarnye aq x prnh terfikir langsung nk jd nurse...tp tah ler..
x tau nape skang nie nak sangat jd nurse...sejak ayah sakit tergerak plak ati nk jd nurse...maybe sbb mse ayah sakit tu aq x dpt jage..maklum ler mse tu aq kat PLKN...
aq takut giler bile dpt tau ayh aq msk icu...
seumur hidup aq ni...dh 18 thn aq hidup x prnh skali pon aq tgk ayh x mampu nk bergerak sendri..x prnh skali pon ayh kne tahan wad...
tibe2 jer aq dpt tau ayh de sakit jantung...agak kritikal gak...x prnh2 jatuh sakit..tibe2 jer dpt tau ade sakit jantung n kne wat by pass...aq takut ayh tglkan aq..kat sape t aq nk bergantung...mcm ape jer aq nangis mse kat kem tu bile dpt tau...iskh!!!malu lor teringat aq nangis mse tu....malu3!!!
hmmm.ag pon parents n family aq sokong sangat aq jd nurse...
terutama ayh..yelah mse dy sakit dlu ank orng lain(nurse) yg jage dy so pasnie biar aq plak jage parents orng lain yg sakit..mane ler tau kan kot2 parents tu adelah parents nurse yg jage ayah dlu..so sekurang2 nyer dpt gak aq berbakti plak kat parents dy...
aq x sbr giler nk g blajar kat KOLEJ ISLAM MELAKA.... cepat2 jd nurse...tp aq nk blajar sampai peringkat paling tinggi skali dlm bidang nursing nie..
nk parents n family aq bangga dgn aq...n aq boleh provekan yg aq pon bley berjaya dalam bidang nursing nie..maklumler orng skang nie kurang pendedahan dlm bidang nie...bkn aq x dpt tawaran dri kolej lain cth nyer kolej masterskill,segi.cosmopoint dll...tp aq xminat dgn kolej tu...
teringgin nk msk kolej islam...hmm..
pas aq abis amik diploma aq nk smbng study ke peringkat yg lbh tinggi..
klu boley nk smbg kay oversea plak..
nk blajar sambil melancong...bukan senag nk g melancong kat negara orng..bley jalan puas2 kat sne...hmm..aq akan berusaha bersungguh2 utk capai semua tu...doakan azzu berjaya k....
~AZZU SAYANG KAMU!!!~

Saturday, April 25, 2009




Jangan tinggalkan orang yang kita SAYANG untuk orang yang kita suka, kerana orang yang kita SUKA akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka sayang... Jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang tapi SAYANGILH dengan apa yang kita ada!!! Hidup tak perlu terlalu sempurna, tak perlu terlalu kaya, tak perlu terlalu terkenal, tetapi selagi masih ada INSAN yang mengingati, ia sudah lebih dari mencukupi....

Friday, April 24, 2009

post by farahany...


first time jumpe azzu fany juz ignore jerk..huhuhuhu dak2 klas rmai kte azzu sombong..tp ble fany rpat sendiri dgn azzufany tau azzu x seperti yg dowg ckp k..azzu seorang yg manje..klaka..senang bergaul..rjin bertanye klu x pham pasal study.penyayang..kenangan bersme azzu plak..igt x mse kte men tru or dare..azzu kene denda jerit kt padang..ckp ' i love yusri'pas2 katak n shazwan de mse tu..dgr pe yyg azzu jerit..then knangan mse kte fly..mmg bes mse uh..x tau r mcm ne leh wat keje giler mcm uh..jawa yg bek 2 pun ikut skali..sengal la msing2 mse uh..krana nk bli gorengpisang jerk..sggup redah hutan kt blakang sek..hmm2 jerk kot yg leh tulis..hope pe fany bg nie azzu puas ati k..klu leh azzu send la blik pasal fany..nk tau gk owg aggp fany nie mcm ne..hehehehe

post by yusri...







hey there!!hawau you??about azu...kind person..nice person...hve nice smile..nice thnkg..good listsner..but kuat mjuk..hehe..bley dktekan cute..(aq sowg jew tau ble dy cute....hehe)i know she crazy with cmera..candid sne sni....ish3...dy seorg yg penyayang...n caring...sweet gitu......ske brkwn...ske brborak..korg nk tau x,dy ne ske mkn dkt mcd...trigt first date aq ngan dy..ops!!kngn......aq dlu pnh mnjlin iktn percntaan dgn dy,tp x mnjd....mybe kslhan aq yg aq sndri x dpt unkpkan...kngan ag.....skg aq trlalu sgn dgnnye...aq x brani nk kol dy,juz msg if i not bz,...yele,kje le.....n she hve her own dreamz..i wish she can can get it..ops,i forget smthng....she was known as lolipop or azu..lolipop tu byk mksd,jgn fkir bkn2....cntek cket.....she also very caring of her fmily,frends n herself..dy pnh kte dkt aq dy nk diet....aq kte bgus le tp cre dy agk kureng le.....so aq pon bkn pkar..so lu pkir la sndri..hhehehe.....jgn mare........aq hrap dpt jmpe dy lpas ne..yela,mse amek result dy xdtg......ada probs la..aq pon brsmpati..tp xpe..dy ne pon kuat bg smgt..tiap2 ari chayok2..........agknyer smpi ke tua agknyer,...huhu...wlupon aq bru berkwn dgn dy 1 thn lbey,aq rse brtuah dpt kwn yg hepi go lucky mcm dy ne...wlupon dy kuat mjuk aq mkin ske kco.....aq nekn ske buli dy..ble dh mjuk,sush oo nk pjuk....hehe..whatever la...dh pnjg le aq tlis...tp sblum tu aq nk ucpkan thanx dkt dy ne sbb pnh sygkn aq,cintakn aq spenuh hti dy...aq brsyukur....aq tetp hargai sgale pngorbanan dy..x terblas budi beknyer......isk3...rse sbak lak...not to sory not to wory.....aq sntiasa kngkan beliau...........aq akn sntiase merindui beliau as a bestfrend....jgn sgan nk cntct........yuz open kpd sume....thanx atas sglenyer...take care......egat lagu kita...........








Thursday, April 23, 2009



Hargailah org yg kita cintai! ..
Pada suatu pagi di satu sekolah
menengah, ada seorang pelajar bertanya pada seorang guru yang sedang mengajar. Ketika itu, guru tersebut sedang menyentuh mengenai kasih dan sayang secara am. Dialog di antara pelajar dan guru tersebut berbunyi begini :


Pelajar : Cikgu, macam mana kita nak pilih seseorang yang terbaik sebagai orang paling kita sayang?. Macam mana juga kasih sayang itu nak berkekalan?


Cikgu : Oh, awak nak tahuke?.Emmm...baiklah, sekarang kamu buatapa yang saya suruh. Ikut jeye...mungkin kamu akan dapat apa jawapannya.


Pelajar : Baiklah...apa yang sayaharus buat?


Cikgu : Kamu pergi ke padang sekolah yang berada di luar kelas sekarangjuga. Kamu berjalan di atas rumput disitu dan sambil memandang rumput didepan kamu, pilih mana yang PALINGcantik tanpa menoleh ke belakang lagi walaupun sekali. Dan kamu petiklah rumput yang PALING cantik yang berada di depan kamu tersebut dan selepas itu bawa balik ke kelas.


Pelajar : Ok. Saya pergi sekarang danbuat apa yang cikgu suruh.Apabila pelajar tersebut balik semula ke kelas, tiada pun rumput yang beradadi tangannya. Maka cikgu pun bertanyakepada pelajar tersebut.Cikgu : Mana rumput yang cikgu suruhpetik?


Pelajar : .Oh, tadi saya berjalan diatas rumput dan sambil memandang rumput yang berada di situ, saya carilah rumput yang paling cantik.Memang ada banyak yang cantik tapi cikgu kata petik yang paling cantik maka saya pun terus berjalan ke depan sambil mencari yang paling cantik tanpa menoleh ke belakang lagi. Tapi sampai di penghujung padang , saya tak jumpa pun yang paling cantik. Mungkin ada di antara yang di belakang saya sebelum itu tapi dah cikgu kata tak boleh berpatah balik ke belakang semula jadi tiadalah yang dapat saya petik...



Cikgu: Ya, itulah jawapannya.Maknanya, apabila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang,janganlah kita hendak mencari lagi yang lebih baik daripada itu. Kita patut hargai orang yang berada didepan kita sebaik-baiknya. Janganlah kita menoleh ke belakang lagi kerana yang berlaku tetap dah berlaku. Dan semoga yang berlalu tidak lagi berulang. Jika kita berselisih faham dengan orang yang kita sayang itu,kita boleh perbetulkan keadaan dan cuba teruskan perhubungan tersebutwalaupun banyak perkara yang menggugat perhubungan tersebut. Dan ingatlah orang yang kita sayang itulah kita jumpa paling cantik dan paling baikpada MULAnya walaupun nak ikutkan banyak lagi yang cantik dan baik seperti rumput tadi. KECUALILAH jika perhubungan tersebut tak boleh diselamatkan lagi, maka barulah kita mulakan sekali lagi.




Maka sayangilah orang yang berada di depan kita dengan tulus dan ikhlas..


yang ikhlas,

Siti Zulaiha Binti Bujal.....

Wednesday, April 22, 2009

ummu&azzu...





best frenz aq..

huhuhu...

azu de sowang kawan nie...dri kecik kita orng bersama...
klu azu de prob mesti dy tolong...segala rahsia azu de kat dy..muke kita orng pon lbey kurang ler..orng sllu kate kita orng twins..padahal x pon...kit orng sppu jer..dy pon taurus gurlz...same ler dgn azu...ehmmklu nk tulis psl kita orng bnyk sangat ni..sampai esk pg x abis..t..klu de mse azu citer ag ea...
opss!!!!name dy UMMU NASUHA BINTI MOHD ASRI...
woi nenek!!!!aq sayang giler sama kamu!!!!!^_^ wee~

Monday, April 20, 2009

lelaki....

LELAKI....





Azu pernah bercinta dua kali..

dua2 azu sayang...

sayang giler2...kesetiaan yang azu brikan..tp lame kelamaan..

perpisahan yang di berikan...sampai hati mereka...

azu x pernah sayang lelaki mcm ne azu syg dy orang..

ape slh azu??????????kenapa wat azu mcm nie??

mane janji2 kalian dlu..bodoh nyer azu sbb terlalu menyangngi kalian...antara mereka berdua nie ade sorang yang azu paling dan teramat amat sayang..yang mane satu dy..biar le menjadi rahsia azu..dia sendri tau sape dy...andai satu hari nanti dy de terbaca blog nie.."Saya tetap sayang kat awk...x pernah berubah walau sedikit pon...tetap seperti dlu..tiada lelaki lain selain awk di hati saya...sampai ati awk buat saya bergini...setelah kesetiaan,kejujuran,pengorbanan,kasih setulus ati,jiwa dan raga saya..tp ini pembalasan yang saya dpt...

KENAPA???KENAPA???KENAPA???? APA SALAH SAYA PADA AWAK????

saya di biarkan terkapai2 seorngan...kosang dri ini tanpa awk di sisi.."



Pesan azu untuk dia....



Jadi ler seorang lelaki yang matang,berpendirian..jng terlalu ikutkan perasaan dalam membuat keputusan..fikirlah prasan orng yg terbabit jugak..sayangi ler orng yang menyangngi dri awk tu srtulus ati..tiada manusia yg sempurna..



EGAT LAH AZU SELALU MENYANGNGI AWK SETULUS ATI...




Salam sayang buat mu,


Siti Zulaiha Binti Bujal....

Sunday, April 19, 2009

hidup...



Hidup....hmmm...susah nk ckp...kadang2 kita kat atas..kadang2 kita kat bwh..hidup mesti diteruskan...walau sush mcmne pon..kenapa ea susah kita nk jumpe lelaki atau orng yg ikhlas dgn kita..jujur dgn kita..kesetian yang kita beri tp perpisahan yg di beri..sakit ati nie tuhan jer tau...mengapa bergini?????????

LOVE IS SUCK!!!!!!

BETTER SINGLE DARI TERSEKSA KLU DE COUPLE...ARGGGH!!!!!!!!!!!!!! I HATE ALL OF THIS....