THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

About Me

My photo
melaka, melaka
azzu x cantik tp comel tu buley ler,x ske marah...happy go lucky orng nyer..pendengar masalah atau cerita yang baik..open minded...penyimpan rahsia yg bagus...hihihi... wee~ ^-^

Monday, April 20, 2009

lelaki....

LELAKI....





Azu pernah bercinta dua kali..

dua2 azu sayang...

sayang giler2...kesetiaan yang azu brikan..tp lame kelamaan..

perpisahan yang di berikan...sampai hati mereka...

azu x pernah sayang lelaki mcm ne azu syg dy orang..

ape slh azu??????????kenapa wat azu mcm nie??

mane janji2 kalian dlu..bodoh nyer azu sbb terlalu menyangngi kalian...antara mereka berdua nie ade sorang yang azu paling dan teramat amat sayang..yang mane satu dy..biar le menjadi rahsia azu..dia sendri tau sape dy...andai satu hari nanti dy de terbaca blog nie.."Saya tetap sayang kat awk...x pernah berubah walau sedikit pon...tetap seperti dlu..tiada lelaki lain selain awk di hati saya...sampai ati awk buat saya bergini...setelah kesetiaan,kejujuran,pengorbanan,kasih setulus ati,jiwa dan raga saya..tp ini pembalasan yang saya dpt...

KENAPA???KENAPA???KENAPA???? APA SALAH SAYA PADA AWAK????

saya di biarkan terkapai2 seorngan...kosang dri ini tanpa awk di sisi.."



Pesan azu untuk dia....



Jadi ler seorang lelaki yang matang,berpendirian..jng terlalu ikutkan perasaan dalam membuat keputusan..fikirlah prasan orng yg terbabit jugak..sayangi ler orng yang menyangngi dri awk tu srtulus ati..tiada manusia yg sempurna..



EGAT LAH AZU SELALU MENYANGNGI AWK SETULUS ATI...




Salam sayang buat mu,


Siti Zulaiha Binti Bujal....

1 ulasan:

aeman|zach said...

azzu!!!
xyh syg laki...
buang mse!!!
hak3...gud luck in ur life beb!!!
idop pink yeah kamoo!!!
hik3...
chaiyok2!